احتمالاً برای شما هم پیش آمده که سوال شکایتی دربارۀ سرعت اینترنت یا کیفیت خدمات تلفن ثابت داشته باشید اما ندانید که چطور باید این مسئله را پیگیری کنید، در این گزارش به بررسی این موضوع پرداختهایم.
مراجعه مستقیم به سامانه 195 و ثبت شکایت از طریق درگاه اینترنتی به نشانی 195.cra.ir
برقراری تماس تلفنی مرکز تماس شبانه روزی سامانه 195 و ثبت درخواست یا شکایت توسط کارشناسان پاسخگویی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی
ارسال نامه مکتوب توسط کاربر و ثبت در سامانه توسط اپراتور سامانه
ثبت شکایت کاربری به صورت مستقیم توسط متصدیان مجاز که دسترسی به سامانه دارند
ثبت شکایت از طریق وبگاه و برنامه کاربردی نت سنج پلاس به نشانی netsanjplus.ir
*منبع:برنا